Juicy Couture annab teada, et glamuuridressikaubamärgiga on kõik kõige paremas korras ent viiakse läbi mõned uuendused ning muutused, vahendab Mood. „Juicy Couture’i kaubamärk on tugev ja edeneb globaalselt. Meil on üle maailma üle 200 poe.

Osana Authentic Brands Groupi strateegiast, mille eesmärk on laiendada Juicy Couture’i brändi globaalselt, pannakse kinni kaubamärgi USA poed. Need poed avati brändi eelmise omaniku käe all ning need ei esinda enam tänast brändi ja meie tulevikunägemust. Me kavatseme 2015. aastal avada uued poed uue kontseptsiooniga ja uutes kohtades,“ teatab kaubamärgi esindaja.

Uus kontseptsioon näeb ette koostööd mitmete partneritega, nagu Elizabeth Arden, Movado, Safilo, Steve Madden, Contour ja Swimwear Anywhere. Samuti on emakompaniil suured plaanid Juicy Couture Black Label kollektsiooniga.